Підтримка - Промислові пилососи Profi Europe Ukraine

Кошик
Вхід
Кошик
Увійти
Перейти до контакту





БЕЗПЕКА

Ми докладаємо всіх зусиль, щоб Клієнт придбавши в нас товар мав якісну гарантію безпеки.
Це стосуються як якості товарів, правил зберігання, переданих нам персональних даних,
так і якіості обслуговування під час дії гарантії.

























Ми продаємо обладнання найвищої якості. Ми прагнемо до високоякісних описів
продукції та надаємо детальну технічну інформацію.
Кожен продукт, придбаний у нас, має гарантію виробника. Ми надаємо
гарантійне обслуговування на найвищому рівні.

















Гарантія

1. Гарантійний термін на прилади PROFI визначається з дня роздрібного продажу. Термін гарантії на вироби ProfiEurope складає 24 місяці, на електродвигуни в складі виробу - 12 місяців, або до фізичного зношення щіток електродвигуна.
2. Вимоги споживачів, передбачені чинним законодавством про Захист справ споживачів, можуть бути пред’явлені протягом 24 місяців з дня початку дії гарантійного строку за умови, що недоліки не виникли внаслідок порушення споживачем правил користування, транспортування, зберігання приладу, дій третіх осіб, потрапляння всередину приладу хатніх тварин, комах або гризунів, а також дії непереборної сили (пожежі, катастрофи, тощо). Протягом гарантійного строку ремонт приладів здійснюється уповноваженими нашою фірмою особами (дивіться  перелік сервісних центрів)
3. Продавець не відповідає за недоліки, які виникли внаслідок монтажу, встановлення та підключення приладів особою, яка не уповноважена продавцем.
4. Прилади з несправностями, що виникли внаслідок суттєвих порушень технічних вимог, обумовлених в інструкції з експлуатації, включно з пошкодженнями заводського номера на приладі, якщо ремонт приладу був проведений з пошкодженням заводського номера, якщо ремонт був проведений особою, не уповноваженою виробником, або його представником, нестабільності електромережі, норми функціонування яких не відповідають встановленим українським стандартам, а також суттєвого негативного впливу навколишнього середовища.
УВАГА! Гарантія не поширюється на частини приладів, які легко б’ються (скло, пластмаса, лампи, фільтри, батарейки, акумулятори, механічні запобіжники)
5. Впродовж дії гарантійного строку несправні вузли приладів безкоштовно ремонтуються авторизованими сервісними центрами, або замінюються на нові. Вирішення питань про доцільність їх заміни або ремонту залишається за пунктами авторизованого обслуговування.
6. Стаціонарно підключені великі прилади ремонтуються за місцем підключення. Інші прилади, на які поширюються гарантійні зобов’язання, ремонтуються в пунктах авторизованого обслуговування.
7. При виконанні гарантійних ремонтів, гарантійний термін збільшується на час перебування виробу в сервісному центрі. У випадку заміни, гарантійний термін на обміняний прилад обчислюється з дня заміни.
8. За якість виконання сервісного обслуговування відповідають пункти сервісного обслуговування.
9. Після закінчення гарантійного терміну авторизовані сервісні центри можуть запропонувати післягарантійне обслуговування.
УВАГА! Помилковий виклик оплачується клієнтом!
10. У випадку, коли ремонт приладу з технічних або інших причин неможливий, споживачу видається відповідний акт, на підставі якого споживач самостіно вирішує всі питання заміни, або повернення грошової суми безпосередньо з постачальником (продавцем) цього приладу.
11. Вимоги, які споживач може висунути до продавця або виробника приладу, визначаються чинним законодавством України.
12. Строк служби порохотягів складає 5 років, строк служби порохотягів для центральних систем прибирання - 15 років. Виробник гарантує можливість використання приладу за призначенням протягом строку служби (за умови потреби проведення післягарантійного технічного обслуговування або ремонту за рахунок споживача).
Строк служби приладу припиняється в таких випадках:
(а) внесення до конструкції приладу змін або здійснення доробок, а також використання вузлів або деталей не передбачених нормативними документами
(б) використання приладу не за призначенням
(в) пошкодження приладу споживачем
(г) порушення правил експлуатації виробу





Сервісні центри


Від виробництва та продажу промислових пилососів до їх обслуговування - це сфера послуг, що
надаються PROFIEUROPE.

Щоб знайти сервісний центр обслуговування, виберіть місто.

Ви хочете знати більше? Зв'язатися з нами.
+38 032 295 12 29,  +38 067 675 10 22
Copyright © Profi Europe 2015-2019. Всі права застережено
Офіційне представництво Profi Europe в Україні
|
Назад до змісту